Нагадуємо нашим користувачам, що до податкового кредиту відносяться суми ПДВ, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій, зокрема, з придбання або виготовлення товарів (у т. ч. в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг. Це передбачено п. 198.1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). При цьому всі обсяги придбаних товарів/послуг відображаються в розд. II «Податковий кредит» Податкової декларації з податку на додану вартість (далі – декларація з ПДВ).

Нашій команді M.E.Doc, як експерту в області е-документообігу, випала чудова нагода взяти активну участь у розробці та реалізації пілотного проекту ДФС «E-Receipt» з модернізації існуючої системи фіскалізації, мета якого перевести касові операції в електронний простір. Е-чек, завірений ЕЦП, стає сучасною альтернативою фіскальним апаратам РРО з традиційними паперовими чеками, а фіскалізація відбувається з будь-якого девайсу: чи то з мобільного телефону, з планшета, чи з ноутбука у зручному місці за лічені секунди!

Наказом Міністерства фінансів України від 15.05.2018 р. №511 внесено зміни до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - Порядок), затверджений  Наказом Мінфіну від 14.04.2015 р. №435.

Розглянемо зміни у додатках до Порядку.

Вчора ввечері Державна фіскальна служба повідомила, що починаючи з 31.08.2018 р. звіти з ЄСВ обробляються Пенсійним фондом зі затримкою (відбувся збій в обробці ПФУ звітів за серпень 2018 року).

І лише тепер Пенсійний фонд налагодив обробку. Тож, теоретично, вже мають почати приходити квитанції.

ПФУ наголошує, що подання таблиці 5 Додатку 4 Звіту з ЄСВ на всіх осіб (із зазначенням посад на яких вони вже перебувають) не передбачено

У Пенсійному фонді нагадують, що  наказом Мінфіну від 15.05.2018 р. №511 викладено у новій редакції Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого ЄСВ та його форми.

Програма M.E.Doc на ринку бухгалтерського програмного забезпечення України вже 18 років! Всі ці роки ми займалися тим, що спрощували роботу бухгалтера, адже подавати звітність до всіх контролюючих органів та обмінюватись первинними бухгалтерськими документами можна в одній програмі, а не витрачати дорогоцінний час на експорт та імпорт документів з одного місця в інше.

Ми постійно вдосконалюємо програму M.E.Doc, яка вже надає повний функціонал по обміну електронними документами в будь-якому зручному для вас форматі. Крім того, ми стежимо за всіма змінами у законодавстві і регулярно оновлюємо всі форми та бланки згідно актуальних норм.

M.E.Doc – перша в Україні система, що була створена для електронного обміну документами та вже впроваджується на українських підприємствах не один рік. Майже всі великі підприємства – лідери в своїх нішах запровадили електронний документообіг (далі – ЕДО), наразі черга за державним сектором, середнім та малим бізнесом.

M.E.Doc.Бізнес – рішення що допомагає обмінюватися усіма первинними документами з контрагентами. Перехід на систему  ЕДО дозволяє  підприємствам суттєво заощаджувати не тільки час, а й гроші та ресурси персоналу. Суттєво оптимізуються бізнес-процеси, а саме більш оперативно погоджуються документи, повністю виключається помилка людського фактору при складанні документів тощо. M.E.Doc та “Київводоканал” разом працювали над впровадженням ЕДО на підприємстві.

Фонд соцстраху 19.07.2018 року затвердив Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду.

Життя в інформаційній ері цифрових технологій та комунікацій несе в собі нові загрози, а саме кібератаки. Тому сьогодні перед усім світом постає питання пошуку ефективних та дієвих систем захисту інформації та IT-інфраструктури.

Усвідомлюючи всю відповідальність перед усіма користувачами програми M.E.Doc, ми впроваджуємо надсучасні та інноваційні рішення для захисту свого продукту. Досвід боротьби з кіберзлочинністю показав, що жодна країна не здатна впоратися з цією проблемою самотужки. Успіх можуть гарантувати тільки спільні дії як державних, так і комерційних структур.

У червні  2018  року ДФС України  запускає новий електронний сервіс для подачі заяв на ліцензії щодо оптової торгівлі та виробництва спирту, алкоголю і тютюну

М.Е.Doc підготувався по запуску нового сервісу, тому в версії 11.00.003 оновлення  М.Е.Doc ми випускаємо «Реєстр ліцензій (спирт, алкоголь, тютюн)», який буде знаходитися в модулі «Облік акцизного податку».

Запуск цього сервісу був анонсований в кінці квітня 2018 року у виданні Вісник.

Наразі ми чекаємо роз’яснень від ДФСУ щодо початку роботи нового сервісу, тож слідкуйте за нашими новинами у соціальній мережі Facebook, на сайті у нашому блозі, або у довідково-правовому сервісі М.Е.Doc.Інформер.

ПВФ “Практик”. Електронний документообіг.

Послуги бухгалтерам Вінниця, M.E.Doc Вінниця                        

+38 (097) 848-02-33, (063) 77-26-206

+38 (0432) 55-40-75 багатоканальний

 

Розробка сайту
дизайн-студія «Webhit»