ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ КЛІЄНТОМ
Для того щоб стати власником сертифікатів ключів електронного цифрового підпису (далі ЕЦП) Вам необхідно:
1. Укласти Договір про надання послуг ЕЦП, одним зі способів:
- паперовий договір: підписати з боку Клієнта в двох екземплярах і разом з комплектом документів подати в Центр сертифікації адміністратору реєстрації для подальшої відправки в ТОВ "ЦСК "Україна".
- "безпаперовий" договір (в електронному вигляді): ознайомитись з Електронним договором, підписаним ЕЦП ТОВ "ЦСК "Україна", на сайті або в системі електронного документообігу "M.E.Doc ". Після цього заповнити і підписати в одному екземплярі Картку приєднання до договору про надання послуг електронного цифрового підпису і подати її з повним комплектом документів адміністратору реєстрації. Договір підписувати не потрібно. Як і Договір про надання послуг ЕЦП, Картка приєднання має бути підписана керівником підприємства.
2. Сплатити рахунок за надання послуг ЕЦП згідно прайсу.
3. Сформувати в системі електронного документообігу "М.E.Doc" заявку на отримання відкритого ключа: згенерувати особистий ключ та картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача ЕЦП.
4. Подати адміністратору реєстрації ТОВ "ЦСК "Україна" або ВПР (відокремлений пункт реєстрації) комплект необхідних документів.